Southern Cross Credit Union kiest voor CCaaS van Vonage

Southern Cross Credit Union kiest voor CCaaS van Vonage

by Ziptone
8 februari 2024

Southern Cross Credit Union Het Australische Southern Cross Credit Union (SCCU), een coöperatieve bank, heeft gekozen voor de Contact Center as a Service (CCaaS)-oplossing van Vonage, onderdeel van Vonage Fusion.

 

SCCU heeft daarbij gebruik gemaakt van de bestaande investering in Salesforce, door de contactcentermogelijkheden van Vonage Fusion te koppelen aan een diepgaande integratie in Service Cloud. SCCU stelt dat de organisatie de afgelopen jaren snel is gegroeid. Het contactcenter was toe aan een vernieuwingsslag en beschikt nu over instrumenten als klantherkenning en een goed inzicht in frontoffice en backoffice processen. Ook heeft de organisatie gebruik gemaakt van de convergentie van unified communications- en contact center-oplossingen. Met Vonage Fusion’s integratie van de twee oplossingen, is SCCU in staat om te voldoen aan de veranderende behoeften van werknemers om verbinding te maken en samen te werken, met behoud van een diepe betrokkenheid bij klanten. (Vonage)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top