AWS voegt ‘agentless’ voice dialing toe aan Amazon Connect

AWS voegt ‘agentless’ voice dialing toe aan Amazon Connect

by Ziptone
7 september 2023

agentlessAWS, de aanbieder van Amazon Connect, heeft een nieuwe functionaliteit toegevoegd aan AWS Connect Outbound. Met agentless voice dialing kunnen contactcenters grote volumes gepersonaliseerde gesproken meldingen versturen zonder tussenkomst van live agents.

 

Volgens AWS kan je hierbij denken aan toepassingen zoals het herinneren aan of bevestigen van afspraken, leveringen of follow-ups na een eerder contact. In dat laatste geval kan de organisatie de klant iets meedelen of de klant verzoeken om tijdens het gesprek met een voicebot tot bepaalde acties over te gaan.

Organisaties die geavanceerde outboundapplicaties gebruiken bij menselijke outboundcampagnes, maken vaak gebruik van antwoordherkenning zodat een dialer het gesprek kan overslaan. Met de agentless oplossing wordt het mogelijk om geautomatiseerd een bericht achter te laten.

Analisten verwachten meer aankondigingen op het valk van Connect tijden het komende AWS re:Invent event, eind dit jaar. (AWS)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top