De tweede overname vandaag in de klantcontact-sector. Na het nieuws eerder vandaag dat Coniche Philipse Business School & School for Customer Management heeft overgenomen, maakt TDA vandaag bekend dat TDA Key Net heeft overgenomen.
Ziptone sprak zojuist Cokky Weyschedé Bosman, Directeur van TDA: “We zijn erg blij met deze overname. Na eerder Direct Dial te hebben overgenomen, is de herstart van Key Net een mooie volgende stap. Key Net heeft een mooie klantenportefeuille. Key Net gaat verder onder de naam “TDA Leiden”, waarmee TDA vestigingen heeft in Almere, Utrecht en nu dus ook in Leiden. Een groot deel van het Key Net personeel zal bij ons blijven werken. Het blijft TDA’s filosofie om de opdrachtgever centraal te zetten en bij Key Net werken ervaren en kwalitatieve medewerkers die we nodig hebben om de opdrachtgever centraal te blijven stellen. Ook Rob van Honschoten zal voor TDA Leiden blijven werken en wel in een commerciële rol.”
Klantcontact.nl feliciteert TDA met deze nieuwe locatie en uitbreiding van het portfolio en wenst TDA Leiden natuurlijk alle succes.
Customer Experience
Nogal wat van de hoofdrolspelers in beide overnames kennende, snap ik deze moves wel.
Vanuit strategisch/commercieel opzicht maar zeer zeker ook vanuit de content-gedachte.
Mag ik al hoofdrolspelers van harte feliciteren?
Van harte gefeliciteerd Cokky en Peter.
Jullie hebben de sleutel net, maar het opent giga veel deuren. Mooi gedaan. Trots.
groeten,
Marcel Burger
Cokky,
Van harte gefeliciteerd!!!
Cokky en Peter
Gefeliciteerd!
Collega’s zoals Cok bijna 15 jaar geleden tegen mij zei. Welkom to the club!