Site-visit “Gamification” bij Knab

by Ziptone

Site-visit “Gamification” bij Knab

by Ziptone

by Ziptone

knabBlogger op Klantcontact.nl Chris van den Berg organiseert op donderdag 13 november aanstaande een site-visit in het inhouse contact center van online bank Knab in Hoofddorp met als thema “Gamification”.

Meer informatie:

Gamification eens in de praktijk bekijken?

Onlangs koos Knab voor de implementatie van gamification binnen hun contact center.

Voor dit gamification project werd een player journey ontworpen die niet alleen efficiency verhogend werkt, maar ook de inhoudelijke kennis versterkt. Er wordt gebruik gemaakt van trainingsschema’s, een innovatieve kennisbank, salarisverhogingen en een verhoging van de prestaties om zo de loopbaan van de agents inzichtelijk te maken.
Knab is de bank met de hoogste NPS (+18) van Nederland. 
Wil jij weten hoe zij dat gerealiseerd hebben? Knab nodigt jullie graag uit om te laten zien hoe zij de klantenservice managen.
Nieuwsgierig: Kom langs op 13 november. Inschrijven kan via de volgende link: www.chrisvdberg.com/knab

 

 

Ook interessant

  • nieuw geluid

    Chantal Rovers en Anne Hettema willen met Stichting Een Nieuw Geluid het klantcontactvakgebied verder helpen.

  • Jim Groot verlaat na tien jaar Knab. Groot doorliep bij Knab een klassieke loopbaan van medewerker, shiftleader, teamleider en manager…

  • nieuwe baan

    Chloë van den Berg start als Interim Teamleider bij Coniche; Asad Saqlain stapt over van Frontline Solutions naar Orange Business Services.

Human Resources
Top