
Bedrijfsprofiel
SentioCX is een jonge organisatie, gespecialiseerd in innovatieve en intelligente digitale routeringsoplossingen. Het bedrijf werd opgericht in augustus 2021. De oplossing van SentioCX vermindert de wrijving in botdialogen, rekent af met frustratie door lange en onvoorspelbare wachttijden en zorgt voor het in één keer bereiken van de juiste medewerker om problemen op te lossen. Hiertoe levert SentioCX een gepatenteerd conversatie-orkestratieplatform om een naadloze hand-off van bots naar live agents mogelijk te maken door middel van intent-gebaseerde intelligente routering voor een wrijvingsloze klantervaring en tevreden agents. Daarnaast zorgt SentioCX voor meetbare bedrijfsresultaten via AI-gedreven supervisie, en direct toepasbare inzichten om impact te vergroten en Agents of Experts optimaal in te zetten. De oprichters van SentioCX varen op meer dan dertig jaar ervaring in ontwikkeling en verkoop van contactcenteroplossingen.
Portfolio
SentioCX levert een pure play pro-actief human-in-the-loop orkestratieplatform om AI-agents- en conversational AI-platforms te integreren met Customer Engagement- of Contact Center-platforms.
De plug-in van SentioCX integreert met Salesforce, Genesys, Zendesk, Google en Microsoft; het aantal integraties wordt doorlopend uitgebreid.
Markten
SentioCX is actief in alle verticals, zoals e-commerce, energie- en telecom providers, banken, verzekeraars en opleidingsinstituten. Tot de klanten behoren onder meer: Pridis, BusinessCom, Wonder Industries en Online hoortoestellen.
Vestigingen Het hoofdkantoor van SentioCX is gevestigd in Amsterdam.
Omvang (FTE) 15
omzet: NA
Contact
Ronald Rubens, ceo
info@sentiocx.com, Tel: +31 6 55 88 47 33