Platform voor Klantgericht Ondernemen, PvKO
PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen) is een community voor professionals en bedrijven die de klant centraal stellen. Sinds de oprichting in 2002 – oorspronkelijk als CRM Genootschap – heeft PvKO zich ontwikkeld tot een platform waar kennis, ideeën en ervaringen over klantgerichtheid samenkomen. Met een divers ledenbestand van ongeveer 150 bedrijven en zelfstandige professionals in marketing, klantbeleving, klantcontact, customer engagement, CRM, onderzoek en onderwijs, is PvKO een ontmoetingsplaats voor iedereen die klantgerichtheid wil versterken. PvKO opent de deuren naar inspirerende bedrijven, vakgenoten en praktische inzichten via verzorgde bijeenkomsten op inspirerende locaties.
De activiteiten van PvKO zijn divers: van maandelijkse inspiratiesessies en rondetafelgesprekken tot het jaarlijkse Winterfestival. Daarnaast organiseert PvKO partnerevents die zorgen voor verdiepende kennisdeling en samenwerking.
Het platform wordt ondersteund door een team bestaand uit een directeur en een eventmanager, die samen met het bestuur en de Raad van Advies zorgen voor een professionele organisatie en een heldere focus: Nederland klantgerichter maken.
Een lidmaatschap bij PvKO betekent toegang tot een unieke community van klantgerichte ondernemers en professionals, die elkaar inspireren en ondersteunen in de reis naar optimale klantgerichtheid.
Hoofdvestiging Den Haag
Omvang 2 medewerkers
Omzet n.v.t.
Certificaten en lidmaatschappen n.v.t.
Contactgegevens
Karoline Wiegerink (Directeur)
karoline.wiegerink@pvko.nl