Zoom lanceert contactcenter-oplossing

Zoom lanceert contactcenter-oplossing

by Ziptone
24 februari 2022

zoom contactcenterZoom Video Communications heeft bekend gemaakt van start te gaan met Zoom Contact Center, een omnichannel contactcenter-oplossing die is geoptimaliseerd voor video en die geïntegreerd is in de Zoom-omgeving. Met de lancering wil Zoom een volgende stap zetten met het Zoom Video Engagement Center. Met de contactcenteroplossing worden unified communications en contactcenter-mogelijkheden met de gebruiksvriendelijkheid van het Zoom-platform gecombineerd, aldus het persbericht. Het platform ondersteunt verder meerdere kanalen; naast video ook spraak, SMS en webchat (nog in beta).

Zoom Contact Center zou voor beheerders eenvoudig te configureren en te implementeren moeten zijn, inclusief een grafische drag-and-drop IVR-designer. Contactcenter-beheerders kunnen eenvoudig menu’s, begroetingen en prompts aanmaken, rechtstreeks in hetzelfde Zoom Admin-portaal. Zoom Contact Center is nu beschikbaar in de VS en Canada en wordt later dit jaar wereldwijd uitgerold. Zoom werd opgericht in 2011 en staat genoteerd aan de Amerikaanse beurs NASDAQ. (Zoom)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top