Ziptone en Platform Sectoronderzoek lanceren CX Journaal

Ziptone en Platform Sectoronderzoek lanceren CX Journaal

by Ziptone
31 oktober 2025

Ziptone en Platform Sectoronderzoek lanceren vandaag het CX Journaal, een nieuwe vodcast waarin wordt teruggeblikt en gereflecteerd op actuele ontwikkelingen in klantcontact.

 

Het CX Journaal wordt gepresenteerd door Ruben Lowenstein en Erik Bouwer. In elke aflevering bespreken zij met elkaar de opvallendste thema’s, trends en dilemma’s uit het klantcontactvak. De vodcast biedt een combinatie van nieuwsduiding, analyse en context, gericht op professionals in CX, klantenservice en contactcentermanagement. De eerste editie van het CX Journaal is met ingang van vandaag te zien op YouTube.

In die eerste editie gaan Lowenstein en Bouwer in op onder meer de aangescherpte (concept) Code Verantwoordelijk Marktgedrag van de Klantenservice Federatie, de recente faillissementen, ontslagen en reorganisaties in facilitaire contactcenters in de Benelux en de manier waarop bunq omgaat met zowel kritiek van klanten en medewerkers als met berichten in de media.

“Met het CX Journaal willen we actuele gebeurtenissen in klantcontact voorzien van duiding en context,” zegt Erik Bouwer, hoofdredacteur van Ziptone. “Er gebeurt veel in onze sector, maar niet alles krijgt de verdieping die het verdient. Met het CX Journaal gaan we dieper op ontwikkelingen in.”

“Ik draag graag bij aan initiatieven die de markt leuker en beter maken. Het CX Journaal is luchtig, informatief en biedt klantcontactprofessionals nieuwe perspectieven,” aldus Ruben Lowenstein.

Het CX Journaal, dat op regelmatige basis zal verschijnen, wordt mede mogelijk gemaakt door VANAD Group, Unistone Studios en Ziptone en wordt gedeeld via verschillende online media. Het CX Journaal is een initiatief van Platform Sectoronderzoek en Ziptone. Platform Sectoronderzoek biedt exclusieve stuurinformatie, actuele sectoranalyses en diepgaande inzichten aan bestuurders en CX professionals van inhouse klantcontact organisaties. Ziptone is een toonaangevend online vakblad over klantcontact, contactcenters en CX. (Ziptone)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Customer Experience

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top