Zendesk heeft voor het aanbod aan AI-agents een nieuw prijsmodel ingevoerd. Daarmee wil het bedrijf klanten in staat stellen gebruik te maken van geautomatiseerde oplossingen die echte waarde leveren aan klanten.
Het prijsmodel sluit aan bij de unieke behoeften en tijdschema’s voor het integreren van AI, aldus Zendesk. Centraal in het aanbod staan transparantie en schaalbaarheid. Klanten kunnen aan de hand van een AI-dashboard en een set aan tools hun AI-integraties optimaliseren naarmate hun bedrijf zich ontwikkelt. Dat dashboard geeft inzicht in het gebruik van geautomatiseerde oplossingen en de automatiseringsgraad. Naarmate het gebruik toeneemt, schaalt het prijsmodel van Zendesk mee, zodat bedrijven hun budgetten effectief kunnen beheren en onverwachte kosten kunnen vermijden.
“Onze Outcome-Based Pricing Solution is meer dan alleen een prijsmodel – het is een weerspiegeling van onze toewijding aan het stimuleren van echt, meetbaar succes voor onze klanten,” aldus Nikhil Sane, SVP GTM Strategy and Pricing bij Zendesk. (Zendesk)