Woonoz en Inspire lanceren Klantcontact Quiz

Woonoz en Inspire lanceren Klantcontact Quiz

by Ziptone
11 maart 2020

Sinds vandaag is de Klantcontact Quiz beschikbaar. Dit is een gratis online kennisspel voor klantcontactorganisaties waarbij medewerkers hun klantcontact-vaardigheden kunnen testen en verbeteren. De Klantcontact Quiz is een initiatief van uitzend- en sourcingspecialist Inspire Sourcing Solutions en opleidingsspecialist Woonoz. De klantcontact Quiz kent twee jaarlijkse Awards: ‘de slimste klantcontact organisatie’ en ‘de slimste klantcontact medewerker’.

De initiatiefnemers willen met de online quiz onder andere een bijdrage leveren aan het verbeteren van het imago van het werken in de klantcontactsector. Volgens Ilja Gleiser, CEO van Inspire werken er “dagelijks honderdduizenden mensen in een klantcontactfunctie en in een verscheidenheid van sectoren: van een contactcenter bij een telecomprovider, de politie, tot aan de gemeente of in een ziekenhuis. En van klantenservicemedewerker, webcarespecialist, tot supervisor, planner of customer journey-expert.”

De Klantcontact Quiz is meer dan alleen een quiz-platform. Deelnemers worden ook getraind op sector-generieke vaardigheden. De quiz bestaat uit 30 leerpunten en duurt zo’n 60 minuten. Deelnemers worden getest op kennis, getraind en afsluitend getoetst. Bij het bepalen van de winnaar van de Klantcontact Quiz, op team- en medewerkerniveau, wordt gekeken naar de hoogste behaalde score van de eindtoets in combinatie met de kortste quiztijd en/of de grootste leercurve.

De quiz wordt jaarlijks halverwege september gehouden op een vast tijdstip, aldus de initiatiefnemers. Daarna volgt er een uitgebreide analyse van de resultaten en ontvangt iedere (individuele) deelnemende organisatie anonieme feedback over de resultaten. Op 1 oktober vindt de Award uitreiking plaats op locatie van de winnende organisatie.

Human Resources ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top