Webhelp lanceert Webhelp Anywhere

Webhelp lanceert Webhelp Anywhere

by Ziptone
17 maart 2022

Webhelp, leverancier van customer experience (CX) en bedrijfsoplossingen, heeft Webhelp Anywhere gelanceerd. Webhelp Anywhere is een methodologie voor het inrichten van customer operations en wordt geleverd via een veilig hybride-cloud platform.

Het webhelp anywhere-framework is ontworpen aan de hand van specifieke wensen en behoeften van bedrijven, zodat de customer experience en kosten geoptimaliseerd kunnen worden. Het omvat best-in-class technologieën en tools om flexibiliteit, schaalbaarheid en een consistente delivery te bieden, ongeacht waar de operatie en teams gevestigd zijn.

De methodologie combineert bestshoring met nieuwe hybride modellen, waarbij het platform een flexibele en schaalbare infrastructuur biedt. Hierdoor kunnen merken inspelen op nieuwe uitdagingen en kansen, van pandemie tot razendsnelle groei.

Uit onderzoek van Frost & Sullivan komt naar voren dat 98% van de organisaties van plan is om de bedrijfsvoering binnen 24 maanden te transformeren. Bedrijfsmodellen en klantbetrokkenheid zijn momenteel sterk aan het veranderen. Zo verwacht 91% van de CX leidinggevenden dat werken op afstand na de pandemie een vast onderdeel wordt binnen hun operatie. Webhelp Anywhere ondersteunt deze verschuiving door nieuwe manieren van werken mogelijk te maken en tevens een uniforme benadering voor de delivery van CX te bieden. (Webhelp)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top