Wallbox kiest voor Talkdesk

Wallbox kiest voor Talkdesk

by Ziptone
30 november 2022

wallbWallbox heeft gekozen voor Talkdesk als cloudgebaseerd contactcenterplatform. De keuze is onderdeel van de digitale transformatie van het Wallbox-contactcenter.

Wallbox is aanbieder van laadoplossingen voor elektrische voertuigen en energiebeheer. Het bedrijf opereert vanuit Barcelona, maar heeft klanten in 113 landen en er werken meer dan 1.000 mensen.

Het bedrijf neemt verschillende oplossingen uit de Talkdesk suite in gebruik, waaronder Talkdesk CX Cloud, een end-to-end customer experience/contactcenter-oplossing, en Talkdesk Workforce Management, waarmee managers hun personeelsbezetting en planning kunnen organiseren in combinatie met een ondersteunende en aantrekkelijke agent-ervaring. Daarnaast gaat de laadpaalaanbieder gebruik maken van Talkdesk Virtual Agent, een agent assist oplossing. Tot slot zal Talkdesk voor Salesforce de mogelijkheden voor gepersonaliseerd engagement via verschillende kanalen verbeteren, zodat medewerkers hun klanten beter en efficiënter kunnen ondersteunen.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top