Vivobarefoot besteedt uit aan Arvato CRM

Vivobarefoot besteedt uit aan Arvato CRM

by Ziptone
5 januari 2023

VivobarefootVivobarefoot, Brits producent van natuurlijk schoeisel, is een partnerschap aangegaan met Arvato CRM Solutions. De overeenkomst loopt drie jaar en omvat een optie voor een verlenging van twee jaar. Arvato gaat twee verschillende diensten leveren aan Vivobarefoot. Op de eerste plaats gaat Arvato customerservice-diensten leveren, inclusief digitale technologieën en intelligente automatisering voor multichannel klantenservice-oplossingen. Arvato zal meertalige inkomende en uitgaande klantcontact verzorgen via spraak, webchat, e-mail en sociale media, voor klanten in de huidige markten van Vivobarefoot in de VS, het VK en continentaal Europa.

De dienst zal in eerste instantie worden geleverd door een team van 40 agents, die werken via een mix van thuiswerken en vanuit een centrale klantenservice hub in het hoofdkantoor van Arvato in Slough (VK).

Op de tweede plaats gaat Arvato ondersteunen bij de ReVivo-service, waar gedragen Vivobarefoot-schoenen worden opgeknapt, hersteld en gerecycled.

Vivobarefoot is sinds de lancering in 2012 in meer dan 140 landen wereldwijd actief en verkoopt jaarlijks meer dan 1 miljoen paar schoenen. In 2020 werd het gecertificeerd als een ‘B Corp’ als erkenning voor zijn sociale en ecologische verantwoordelijkheid, transparantie en kracht van corporate governance. (Arvato)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top