ViPcom heeft vandaag een partnerschap aangekondigd met Talkdesk, een wereldwijde cloudcontactcenter-leverancier voor klantgefocuste bedrijven. Door deze samenwerking krijgen klanten toegang tot de volledige suite van Talkdesk-oplossingen voor cloud contact centers, waaronder Talkdesk CX Cloud™, het paradepaardje van het bedrijf. Talkdesk CX Cloud combineert Enterprise performance met eenvoud voor de organisatie en stelt bedrijven in staat hun contactcenter-activiteiten eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van hun klanten, aldus het persbericht.
De samenwerking stelt ViPcom in staat om Talkdesk cloudcontactcenter-oplossingen te leveren en te implementeren en zo ondernemingen in staat te stellen zich snel aan te passen in de digitale wereld, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Talkdesk heeft veel extra functies vanuit de suite zoals een virtuele agents, Artificial Intellligence, speech-enabled interactive voice response (IVR), CRM, bots, quality monitoring, workforce management en kennismanagement.
Wim van Tol, commercieel directeur ViPcom, legt uit dat de nieuwe samenwerking bedrijven in staat stelt uitzonderlijke klantervaringen te leveren: “Organisaties in Nederland migreren in hoog tempo naar de cloud en met Talkdesk CX Cloud hebben we een enorme kans om voorop te lopen met een uiterst moderne cloud oplossing. We zien nu al een golf van automatisering, robotica, analytics en kunstmatige intelligentie opkomen en met Talkdesk als strategisch platform kunnen we veel van deze geavanceerde toepassingen nu eenvoudig aan onze klanten leveren.”
Technologie