Avaya gaat het partnership met Verint verder verdiepen. Dat heeft het bedrijf gisteren bekend gemaakt. Met het partnership kunnen bedrijven Verint’s oplossingen en AI-aangedreven bots naadloos integreren in het Avaya Experience Platform. Dat geldt ook voor de gebruikers van on premise oplossingen van Avaya.
Conform Avaya’s ‘Innovation Without Disruption‘-strategie, stelt de samenwerking met Verint organisaties in staat om te innoveren en nieuwe functies toe te voegen voor verschillende implementatiemethoden zonder het risico te lopen van grote verstoringen van het bedrijf.
Avaya-klanten hebben toegang tot meer dan 50 AI-bots via het Verint Open Platform. Deze AI- en Gen AI-gebaseerde mogelijkheden zijn momenteel beschikbaar voor Avaya-klanten on premise of in de cloud, en vele leveren al AI-bedrijfsresultaten op voor verschillende Avaya-klanten.
De laatste nieuwe bots uit het snel groeiende aanbod van Verint zijn de Verint Agent Copilot Bots (die specifieke contactcentertaken kunnen automatiseren) en de Verint Knowledge Automation Bot (die aan de hand van gebruik generatieve AI zoekt in meerdere enterprise content bronnen en zo een snel en gemakkelijk verwerkbaar antwoord op vragen van klanten kan genereren). (Avaya)