Ventana Research: Content Guru is ‘Exemplary Vendor’

Ventana Research: Content Guru is ‘Exemplary Vendor’

by Ziptone
15 december 2021

Content Guru, wereldwijde innovator in cloud contactcenter technologie, is door brancheanalist Ventana uitgeroepen tot een ‘Exemplary Vendor’ in zijn 2022 Value Index voor Agent Management.

In het Value Index model van Ventana worden leveranciers beoordeeld in zeven belangrijke categorieën, die vervolgens worden gewogen op basis van de belangrijkste vereisten voor contactcenters, zoals gedefinieerd door Ventana’s eigen sectorexpertise en onderzoek.

VentanaContent Guru ontving de felbegeerde ‘Exemplary Vendor’-beoordeling dankzij zijn single-stack customer experience-oplossing, storm®, die een reeks zeer geavanceerde Agent Management-functionaliteiten biedt om organisaties te helpen met de diverse uitdagingen van het optimaliseren van hun klantcontact.

Martin Taylor, plaatsvervangend CEO en mede-oprichter van Content Guru, merkte op: “Erkend worden als een voorbeeldige leverancier voor agent management in Ventana’s Value Index is een belangrijke mijlpaal voor Content Guru om van Contact Center-as-a-Service-technologieprovider naar toonaangevende full-stack leverancier voor contactcenter operators die hun Workforce Optimization willen verbeteren naast het leveren van omnichannel communicatie aan hun consumenten. Content Guru is verheugd door Ventana Research te worden erkend voor onze toewijding aan de beste oplossingen over de hele linie. Vooruitkijkend blijven we onze Agent Management-functionaliteit innoveren, met als doel ervoor te zorgen dat organisaties het verloop kunnen minimaliseren en de tevredenheid en productiviteit van agenten kunnen optimaliseren, wat leidt tot een continu verbeterende klantervaring.”

“Content Guru’s inspanningen om geavanceerde mogelijkheden voor agent management te ontwikkelen, samen met de algehele betrouwbaarheid en beheersbaarheid van zijn aanbod, zijn de belangrijkste redenen waarom het een voorbeeldige leverancier werd in de Agent Management Value Index van Ventana Research”, zegt Keith Dawson, VP en onderzoeksdirecteur voor Klantenervaring. “Technologie blijft zich in een snel tempo ontwikkelen, waardoor het essentieel is voor leveranciers zoals Content Guru om te blijven innoveren. We feliciteren hen met hun werk tot nu toe.”

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top