VanMoof start customerservice-offensief

VanMoof start customerservice-offensief

by Ziptone
18 maart 2021

Het Nederlandse fietsenmerk VanMoof wil de customerservice operatie ingrijpend uitbreiden en verbeteren. Dat heeft oprichter en CEO Taco Carlier bekend gemaakt via een persbericht. Tegenover RTL Z gaf Carlier aan dat klanten soms lang moesten wachten en dat de service soms te wensen over heeft gelaten. Dat is dan ook de reden dat er nu behoorlijk wordt opgeschaald, aldus RTL Z.

Onderdeel van het plan is om de fysieke aanwezigheid in steden uit te breiden van 8 naar 50 steden. Het merk street naar ‘best-in-class service’, aldus het bericht. Naast state-of-the-art Service Hubs wil VanMoof investeren in een netwerk van ‘partner workshops’ en de app verder ontwikkelen, zodat medewerkers aan de slag kunnen met diagnose op afstand.

VanMoof stelt dat deze uitbreiding noodzakelijk is na een periode van onstuimige groei met verdrievoudiging van de omzet in de afgelopen 12 maanden. Het doel is on-demand en on-the-spot customerservice te kunnen leveren, altijd en ongeacht de locatie van de gebruiker.

Lees ook het artikel over de onstuimige groei in de ebike-sector.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top