Engage breidt haar Nederlandse activiteiten in klantcontact uit naar Turkije. Hiervoor is VANAD Engage een partnership aangegaan met Aytac Canbolat, de oprichter van Tulip Elite, een Nederlands contactcenter met activiteiten in verschillende Turkse steden. Na de start van een succesvolle samenwerking is besloten om de krachten te bundelen. Vanaf heden gaat het partnership verder als VANAD Engage Turkije. Dat omvat vijf vestigingen in Istanbul, Antalya, Karaman, Konya en Kayseri. Canbolat was eerder ook werkzaam bij contactcenter ETB.
“In Turkije hebben we toegang tot een hoogwaardig Nederlands arbeidspotentieel en hebben wij een unieke en bewezen kwaliteitsformule ontwikkeld, die bij een groot aantal van onze opdrachtgevers succesvol is geïmplementeerd,” aldus Lenhard Los, CEO VANAD Engage.
In deze formule zijn de Turks-Nederlandse klantexperts volwaardig onderdeel van de klantteams in Nederland. Een integrale aansturing, van elkaar leren en continu verbeteren zijn belangrijke bouwstenen voor het succes. In de aanpak staat de privacy- en databeveiliging centraal. Volgens Aytac Canbolat, Directeur VANAD Engage Turkije, zijn er nu ruim 150 medewerkers aan het werk en is er ruimte voor verdere uitbreiding; de vestiging wil komend jaar verdubbelen. (VANAD Engage)