UJET sluit partnership met Alvaria en Google Cloud

UJET sluit partnership met Alvaria en Google Cloud

by Ziptone
20 april 2023

UJETUJET, aanbieder van een contactcenterplatform, heeft vandaag een nieuw, strategisch partnerschap aangekondigd met Alvaria en Google Cloud. Het partnerschap stelt enterprise contact centers in staat om Alvaria’s compliant outbound en workforce engagement management (WEM) mogelijkheden te integreren en te benutten via Google Cloud Contact Center AI Platform.

Ondernemingen zoals financiële diensten, luchtvaartmaatschappijen, detailhandel, telecom en technologieorganisaties zijn op zoek naar AI-first platforms om veilige, natuurlijke klantinteracties op schaal mogelijk te maken. Deze naadloze klantervaringen vereisen ook een verenigd, betrokken personeelsbestand.

Alvaria WEM-oplossingen bieden agenten flexibele planningsopties, gamification, het bijhouden van prestaties en geautomatiseerde workflows – waardoor de betrokkenheid van agenten toeneemt en het verloop afneemt. De outbound mogelijkheden van Alvaria stroomlijnen de workflows van agenten met gebruiksvriendelijke, compliant campagne management tools. Alvaria vult het Google Cloud Contact Center AI Platform aan door oplossingen te bieden die het succes van agenten vergroten, hen betrokken houden en hen het gevoel geven een verlengstuk van het merk te zijn.

Het Google Cloud Contact Center AI Platform biedt ondernemingen rijke inzichten over klanten, producten en diensten – terwijl Alvaria de oplossingen biedt voor unified workforce om die inzichten om te zetten in echte resultaten. De twee oplossingen samen zorgen voor een verhoogde lifetime value, minder verloop van agenten en naadloze, gepersonaliseerde klantinteracties. (UJET)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top