TTEC Digital lanceert Optics voor het Google CCAI Platform

TTEC Digital lanceert Optics voor het Google CCAI Platform

by Ziptone
5 april 2023

Optics for Google CCAI Platform wordt een van de eerste applicaties in de Google Marketplace die speciaal is gebouwd voor het cloud-native contactcenter-platform.

Optics stelt ondernemingen in staat bestaande investeringen te benutten, een eenduidig beeld te krijgen van hun contactcentergegevens en trends te identificeren die resulteren in een kortere time-to-value en een naadloze ervaring. Optics for Google Contact Center Artificial Intelligence Platform is het resultaat van TTEC’s strategische CX-samenwerking met Google Cloud.

Deze data- en analytics-oplossing automatiseert het proces van het extraheren van gegevens uit Google CCAI Platform en in Google Big Query. Met Optics kunnen klanten zich concentreren op wat ze met hun gegevens kunnen doen, niet op hoe ze die gegevens krijgen, waardoor ze in de hele organisatie beschikbaar zijn en met andere bedrijfsmiddelen kunnen worden geïntegreerd.

Optics stelt organisaties ook in staat de gegevens te analyseren in moderne Business Intelligence (BI) tools zoals Looker. Dankzij TTEC Digital’s tientallen jaren ervaring met CX-technologie, bevat Optics vooraf gebouwde Looker-dashboards, rapporten, modellen en contactcentrum-KPI’s die klanten kunnen implementeren. (TTEC)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top