TTEC gaat de activiteiten in India uitbreiden met een nieuw customer experience center in Mohali. Dat heeft de BPO- en CX-dienstverlener bekendgemaakt.
De uitbreiding creëert 400 nieuwe banen ter ondersteuning van een grote Amerikaanse organisatie in de gezondheidszorg.
TTEC koos Mohali voor zijn uitbreiding vanwege de schaalbare, Engelssprekende talentenpool in de regio en de sterke culturele afstemming op de service-first mentaliteit van het bedrijf. Lokale waarden zoals seva (onbaatzuchtige dienstverlening) en cohesie binnen de gemeenschap ondersteunen op natuurlijke wijze TTEC’s mensgerichte benadering van klantervaring.
TTEC’s Mohali Customer Experience Center zal aanvankelijk opereren vanuit Sector 74, Mohali, Punjab. Het bedrijf verwacht in augustus te verhuizen naar Quark City, een IT- en technologiecentrum in Mohali.
TTEC is al bijna 25 jaar actief in India, waar het ongeveer 3.500 mensen aan het werk heeft. Het bedrijf had tot nu toe vestigingen in onder meer Ahmedabad en Chennai. (TTEC)