Transcom zet accentvertaaltechnologie van Sanas in in India

Transcom zet accentvertaaltechnologie van Sanas in in India

by Ziptone
31 januari 2025

Na een strategisch partnerschap met Sanas en de realtime impact van ‘s werelds eerste realtime spraakverstaanplatform, kondigt Transcom met trots aan dat de baanbrekende accentvertaaltechnologie van Sanas nu zal worden geïntegreerd in de activiteiten van haar klanten in India.

 

India is al lange tijd een wereldwijde hub voor customer experience (CX) diensten, bekend om zijn kwaliteit en kosteneffectiviteit. Accentverschillen hebben echter van oudsher voor uitdagingen gezorgd, die soms leidden tot communicatiekloven en frustratie bij zowel klanten als agenten. Om hier iets aan te doen, heeft Transcom de accentvertaaltechnologie van Sanas omarmd, zodat haar klanten een naadloze communicatie kunnen ervaren terwijl er gebruik wordt gemaakt van de expertise van wereldklasse op het gebied van CX-talent in India.

“We erkennen dat effectieve communicatie de basis is voor een superieure klantervaring”, zegt Brian Johnson, CEO van Transcom. “Door de accentvertaling van Sanas op te nemen in onze activiteiten in India en de kosten te absorberen, zetten we een gedurfde stap in de richting van het elimineren van taalbarrières en het verhogen van de CX-normen voor onze klanten. Deze technologie stelt ons in staat om duidelijke, vloeiende communicatie te bieden bij elke interactie met de klant, waardoor snellere oplossingen en diepere verbindingen mogelijk worden.”

Minder stress

Transcom neemt de kosten van deze oplossing volledig voor eigen rekening. Volgens  Johnson verbetert Sanas niet alleen de duidelijkheid van de communicatie voor klanten, maar vermindert ook de stress voor medewerkers, waardoor een positievere en efficiëntere werkomgeving ontstaat. “Het is een win-win voor alle betrokkenen.”

Met de accentvertaling van Sanas als kern zorgt Transcom ervoor dat haar klanten het beste uit de Indiase CX-expertise kunnen halen en tegelijkertijd de traditionele communicatie-uitdagingen kunnen overwinnen, aldus het persbericht.

Transcom’s adoptie van Sanas betekent een belangrijke stap voorwaarts in haar missie om klantervaringen te herdefiniëren door middel van innovatie, waardoor heldere communicatie een naadloos onderdeel wordt van elke interactie. (Transcom)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Human Resources

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top