Tom Webbink is aan boord gekomen bij facilitair contactcenter ContactCare. Webbink gaat aan de slag als Manager Business Development.
Webbink heeft een lange staat van dienst in de customercare-branche. Bij Daimler was hij verantwoordelijk voor de standaardisering van klantcontact, wat wereldwijd impact had op de manier waarop Mercedes-Benz klanten worden bediend. Daarnaast heeft hij bij Ferment Management uitgebreide interim- en consultancyervaring opgedaan, waarbij hij verschillende organisaties heeft leren kennen en geoptimaliseerd. Webbink heeft ook de After Sales afdelingen van Kees Smit Tuinmeubelen, Amslod en recentelijk Smart Nederland onder zijn hoede gehad en verbeterd, aldus ContactCare.
Webbink heeft de opdracht bij te dragen aan de uitbreiding van de activiteiten van ContactCare in zowel Amersfoort als Paramaribo. Jasper Meerding, CEO van Contactcare, verwacht dat de komst van Webbink het team zal versterken en de visie nog beter zal uitdragen bij zowel nieuwe als bestaande klanten. (ContactCare)