Teleperformance opnieuw All Star Service Provider in IAOP-ranking

Teleperformance opnieuw All Star Service Provider in IAOP-ranking

by Erik Bouwer
23 juni 2017

IAOP23 juni 2017 – Teleperformance Benelux, marktleider in outsourced customer experience management, is voor de derde maal op rij opgenomen in de Global Outsourcing 100 van de International Association of Outsourcing Professionals, IAOP.

De Global Outsourcing 100 wordt wereldwijd gezien als leidende benchmark voor de outsourcing-industrie. Het is een internationale ranking van outsourcing serviceproviders die zich onderscheiden op vijf factoren: omvang en groei, klantreferenties, awards en certificeringen, innovatieprogramma’s en Corporate Social Responsibility (CSR).

De IAOP-lijst is samengesteld uit bedrijven uit alle delen van de wereld van verschillende omvang en afkomstig uit de gehele outsourcing-industrie: van IT tot business proces outsourcing (BPO), van facilitaire dienstverleners tot design en van productie tot logistiek. “Inkopers begrijpen dat er honderden gekwalificeerde serviceproviders en adviseurs zijn. Waar ze nu behoefte aan hebben is inzicht in wat een dienstverlener uitzonderlijk maakt”, stelt IAOP CEO Debi Hamill. “De Global Outsourcing 100 en World’s Best Advisors rankings voorzien in deze behoefte. We zijn er trots op dat Teleperformance deel uitmaakt van de hoogst gewaardeerde bedrijven als het gaat om klantreferenties, awards en certificeringen, innovatieprogramma’s, corporate social responsibility en omvang en groei.”

Bovenop de initiële vermelding in de Global Outsourcing 100 lijst ontving Teleperformance bovengemiddelde scores in iedere categorie, wat heeft geleid tot een vijfsterren-score en erkenning als ‘All Star Company Provider’.
“Deze vermelding is een erkenning van onze groei en onze duurzaam leidende positie in de wereldwijde outsourcing industrie. Het is een eer om voor de derde jaar op rij door de IAOP erkend te worden”, zegt Norbert van Liemt, CEO van Teleperformance Benelux. “Teleperformance blijft zich richten op innovatie, betrouwbaarheid, security en groei, en draagt bij aan maatschappelijke doelen overal ter wereld als onderdeel van ons CSR-beleid.”

IAOP, de leidende vereniging van outsourcing professionals, omvat een wereldwijde community van meer dan 120.000 leden. De IAOP-ranking is gebaseerd op aanmeldingen van bedrijven, waarbij de beoordeling is uitgevoerd aan de hand van een grondige beoordelingsmethode dat ook een onafhankelijke review omvat van leden van het IAOP-klantpanel met uitgebreide ervaring in het selecteren van outsourcing service providers en adviseurs voor hun organisaties. De volledige beoordelings- en verwerkingsmethode kan hier worden geraadpleegd.

De volledige IAOP-lijst is bekend gemaakt in de speciale Fortune 500-editie van FORTUNE (juni 2017) en kan worden bekeken op www.iaop.org.

Customer Experience
Top