Teleperformance aan de slag voor Wehkamp

Teleperformance aan de slag voor Wehkamp

by Ziptone
26 februari 2019

Teleperformance heeft een nieuwe vestiging geopend in Zwolle met als doel klanten van online shop Wehkamp te helpen.  Volgens Denny Haayen, Chief Customer Officer bij Wehkamp, heeft Wehkamp de afgelopen tijd een nieuwe Customer Care-strategie ontwikkeld. “Wij willen dat vrouwen blij worden van Wehkamp en hen verrassen. Niet alleen met ons assortiment en de snelle bezorging, maar ook met onze service. Zo creëren we een klantenervaring die leuk is om te delen en een reden is om bij ons terug te komen!”

De uitbreiding in Zwolle is een van de resultaten van de veranderingen bij Conduent, dat verschillende customer service contracten heeft verkocht aan Continuum en andere heeft afgestoten. Vanuit de nieuwe Teleperformance-vestiging in Zwolle, die zich op korte afstand van het hoofdkantoor van Wehkamp bevindt, gaat een groot team van klantexperts aan de slag voor Wehkamp.

Die nabijheid levert volgens Norbert van Liemt, Chief Executive Officer bij Teleperformance Benelux, Suriname & Eastern Europe, meerwaarde op voor de samenwerking. “Dit hebben wij reeds ervaren bij diverse andere opdrachtgevers. (…) Je kunt sneller anticiperen en de betrokkenheid over-en-weer is groter.”

Met het oog op de nieuwe vestiging wordt momenteel druk gezocht naar klantexperts in Zwolle.

Customer Experience
Top