De Soleo Groep neemt een meerderheidsbelang in 4DM Contact Center B.V.. 4DMC is de laatste jaren onder leiding van Jos van der Vorst en Marc Ruygt uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf – hét contactcenter voor goede doelen in Nederland, aldus het persbericht van Soleo.
4DM Contact Center B.V. is opgericht in 2011 en is gespecialiseerd in fondsenwerving, zowel inbound als outbound. Vanuit de vestiging in IJsselstein werken circa 160 medewerkers als ambassadeurs voor ruim 60 goede doelen.
Marc Ruygt, de huidige directeur van 4DMC, blijft actief in de organisatie en verantwoordelijk voor de locatie in IJsselstein (UT). Volgens Ruygt komt het DNA van 4DMC heel erg overeen met het DNA van Soleo: “We geloven samen in kwaliteit en zien onze medewerkers als ambassadeurs van onze opdrachtgevers.”
Volgens Jac Vermeer, directeur Soleo Groep, is er een duidelijke groeistrategie bepaald. Soleo heeft de afgelopen jaren verschillende eerdere overnames gedaan, waaronder KSG Contact (2018), Fresh Call Teleservice (2019), AS Kwadraat (2019) en HMS (maart 2021).