Salesforce-specialist en implementatiepartner Nextview Consulting neemt de Salesforce-practice van Sabio over. Dat heeft Nextview bekend gemaakt.
Met de overname versterkt Nextview zijn investeringen in Salesforce consulting services en speelt in op de groeiende vraag naar ervaringsgerichte digitale bedrijfstransformatie in heel Europa. Na de overname zal Nextview Consulting, een Salesforce Summit Partner gesteund door Salesforce Ventures en Pontex, meer dan EUR 30 miljoen aan inkomsten realiseren, met 250+ medewerkers en 1100+ Salesforce Certificeringen.
Onderdeel van de overeenkomst is dat Sabio en Nextview een partnership aangaan, waarbij Sabio preferred supplier is voor Service Cloud Voice, Contact Centre, AI, Data-oplossingen en Salesforce Cloud, voor klanten in het Verenigd Koninkrijk en op het Europese vasteland.
Volgens Andy Roberts, Chief Executive Officer, Sabio Group biedt de verhuizing gezamenlijke klanten toegang tot de uitgebreide expertise van Nextview in het bredere Salesforce Cloud-aanbod, terwijl Sabio zijn investeringen in het leveren van Service Cloud Voice en geavanceerde AI-oplossingen zal intensiveren.
Nextview Consulting, opgericht in 2009, is een de grootste Europese Salesforce adviesbureaus. Het bedrijf bedient klanten zoals Boels, Swiss Sense, KLM, Booking.com en Santander. Nextview is tevens een gecertificeerde B Corporation.
Sabio Group is een wereldwijde IT-dienstverlener gespecialiseerd in digitale CX transformatie, contactcenters, AI, CRM en data-inzicht. Sabio werkt voor bedrijven als Aegon, AXA Assistance, British Airways, DHL, Marks & Spencer, Rentokil Initial, Essent, Telefónica en Transcom Worldwide.