Salesforce neemt Tenyx over

Salesforce neemt Tenyx over

by Ziptone
5 september 2024

TenyxSalesforce heeft een definitieve overeenkomst getekend voor de overname van Tenyx, een ontwikkelaar van AI-gestuurde voice agents die natuurlijke en boeiende conversatie-ervaringen creëren en klantenservice transformeren.

 

Na afronding van de overname zal Tenyx de bestaande autonome agent-mogelijkheden van Salesforce voor Agentforce Service Agent uitbreiden door de innovatieve voice AI-oplossingen van Tenyx te integreren, die specifiek zijn toegesneden op service use cases. Met de expertise van Tenyx wil Salesforce zijn AI-gestuurde oplossingen verder ontwikkelen en meer intuïtieve en naadloze klantinteracties leveren.

De medeoprichters van Tenyx, Itamar Arel, CEO, en Adam Earle, CTO, en het team zullen na de overname in dienst treden bij Salesforce en meebouwen aan de toekomst van het Agent-aanbod van Salesforce. De integratie van Tenyx’ diepgaande kennis van voice AI met Salesforce Service Cloud positioneert Salesforce om nieuwe standaarden te zetten in klantervaring.

Salesforce’s overname van Tenyx onderstreept zijn streven naar een revolutie in klantenservice door middel van AI en weerspiegelt zijn toewijding aan het leveren van klantenserviceoplossingen van de volgende generatie. De overname wordt naar verwachting afgerond in het derde kwartaal van Salesforce’s fiscale jaar 2025, eindigend op 31 oktober 2024, onder voorbehoud van de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden. (Salesforce)

fusie/overname, Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top