Sabio Group heeft aangekondigd dat haar nieuwe Wellbeing Companion oplossing nu beschikbaar is op de Genesys AppFoundry. The Companion wil het welzijn en de prestaties van contactcentra verbeteren door middel van AI, analyse en menselijk inzicht.
De AppFoundry-vermelding maakt het voor organisaties eenvoudiger om toegang te krijgen tot Sabio’s transformatieve benadering van het monitoren van het welzijn van agenten in het contactcenter.
Dit stelt contactcentra in staat om verloop, afwezigheid en absenteïsme te verminderen en agenten tegelijkertijd in staat te stellen om uitstekende klantervaringen (CX) te leveren.
“Welzijn in het contactcenter gaat over het creëren van een omgeving die het welzijn van adviseurs ondersteunt en hun prestaties bevordert,” zegt Dr. Phoebe Asquith, een Senior Business Consultant bij Sabio. “Nu onze Wellbeing Companion beschikbaar is op de Genesys’ AppFoundry, is het voor bedrijven nog eenvoudiger om een cultuur van zorg en hoge prestaties op te bouwen.”
De Wellbeing Companion maakt deel uit van een breder welzijnsprogramma van Sabio dat psychologische ontdekkingen, adviesdiensten en doorlopend strategisch succesmanagement omvat. Het trio vormt een holistisch, op maat gemaakt en data-gestuurd welzijnsprogramma dat het welzijn van werknemers op de voorgrond van de organisatiecultuur plaatst.
De Companion’s AppFoundry vermelding volgt op de shortlist van Tomorrow’s Health & Safety Awards Guide 2024, die de meest innovatieve gezondheids- en veiligheidsproducten erkent die een echt verschil gaan maken voor werkplekken in het Verenigd Koninkrijk. (Sabio)