Sabio wil meer empowerment van customer service agents

Sabio wil meer empowerment van customer service agents

by Ziptone
10 januari 2023

empowermentSabio, dienstverlener op het vlak van digitale customer experience (CX) transformatie, wil het belang en de voordelen van meer autonomie voor adviseurs in de klantenservice belichten. Het bedrijf heeft daartoe de campagne ‘Empowering People to Deliver Excellent CX‘ opgetuigd. De campagne richt zich op het belang van het welzijn van agents. Volgens Tim Pickard, Chief Marketing Officer bij Sabio Group, blijft het contactcenter “het epicentrum van klantbetrokkenheid” maar worden de meeste contactcenteradviseurs nog steeds geconfronteerd met een werkomgeving die wordt gekenmerkt door slechte ondersteunende technologie, frustrerende hiaten in het klanttraject en weinig tot geen empowerment.

Nigel Winship, Head of Wellbeing Solutions bij Sabio Group, zegt: “Nu de dagelijkse werkdruk drastisch verandert, is het geen verrassing dat een derde van de Contact Center Advisors zich meerdere keren per week acuut gestrest voelt.”

Sabio zegt sterk te geloven in het empowerment van contactcenteradviseurs. Onderdeel daarvan is hen te voorzien van voldoende technologie die nodig is om uitstekende klantenservice en klantervaringen te leveren.”

“Deze campagne is bedoeld om dat alles onder de aandacht te brengen. We willen de empowerment van adviseurs aanmoedigen en organisaties informeren over de voordelen die empowerment kan opleveren – en niet alleen voor het contactcenter zelf, maar voor het bedrijf in het algemeen.” (Sabio)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top