Sabio vernieuwt contactcenterplatform bij Keolis Group

Sabio vernieuwt contactcenterplatform bij Keolis Group

by Ziptone
5 oktober 2022

Sabio Group heeft een nieuw contract afgesloten met de Franse mobiliteits- en transportspecialist Kisio, dat het bedrijf zal ondersteunen bij zijn digitale transformatie. Het in Parijs gevestigde bedrijf – een dochteronderneming van Keolis Group – heeft met de hulp van Sabio een nieuwe Genesys Cloud-oplossing geïmplementeerd in 15 vestigingen in Frankrijk. Genesys Cloud dient ter vervanging van een verouderd legacy systeem en wordt Kisio’s nieuwe contactcenterplatform voor meer dan 350 agents.

Het project is de eerste stap van het bedrijf op weg naar omnichannel klantenservice en zal uiteindelijk helpen bij het beheer van meer dan drie miljoen interacties per jaar via uitgaande en inkomende gesprekken, SMS, e-mail en sociale media. Sabio heeft ook geholpen met de integratie van Genesys Cloud met Salesforce, waardoor Kisio een 360-graden beeld heeft van het klanttraject.

Keolis-dochter Kisio informeert en ondersteunt reizigers en pendelaars in alle fasen van hun reis, en beheert en ontwerpt het verbonden mobiliteitssystemen om de klantervaring soepel en naadloos te laten verlopen. Het bedrijf levert niet alleen operationele diensten, maar help vervoerder ook bij het ontwerp en beheer van mobiliteitservaringen met respect voor passagiers en gemeenschappen. Bij het bedrijf werken 750 werknemers. (Sabio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top