Sabio Group heeft vandaag een nieuwe oplossing gelanceerd die specifiek gericht is op het verbeteren van hoe contactcenters verlofaanvragen van medewerkers behandelen. De oplossing is bedoeld als aanvulling op Genesys Cloud WEM.
De Time Off-app helpt contactcenters die Genesys Workforce Engagement Management (WEM) gebruiken bij het navigeren door de complexe integratie tussen workforce managementsystemen en HR-oplossingen voor verlofbeheer. De oplossing van Sabio levert een geavanceerde tool voor het beheren van verlofsaldi, waarmee de behoefte aan complexe integraties met HR-systemen overbodig wordt. De tool is zowel rechtstreeks verkrijgbaar via Sabio als ook via de Genesys AppFoundry.
De oplossing maakt geautomatiseerde besluitvorming mogelijk en zorgt ervoor dat agents directe beslissingen ontvangen over hun verlofaanvragen; er is geen noodzaak meer voor menselijke interventie.
Volgens Rob Scutchings, Chief Technology Officer bij Sabio maakt de tool een uitgebreid integratieproject met HR-systemen overbodig. Volgens Stuart Dorman, Chief Innovation Officer bij Sabio, is hiermee een gat in het ecosysteem gedicht en biedt de oplossing een “merkbaar verschil”.
De oplossing heeft al positieve feedback ontvangen van vroege gebruikers zoals Benenden Health, die aangeven dat hun verlofbeheerprocessen aanzienlijk zijn verbeterd. Tasha Noble, Contact Center Team Manager, zegt dat er een duidelijke verbetering in het teammoreel is vastgesteld, omdat medewerkers snel hun tegoed kunnen bekijken en beschikbaarheid kunnen controleren voordat ze aanvragen indienen.
De Time-Off app biedt onder andere een gebruiksvriendelijke interface voor medewerkers binnen Genesys WEM, uitgebreide beheeropties voor verschillende types verlofsaldi, geautomatiseerde verwerking van aanvragen met directe besluitvorming en realtime tracking van saldi en directe synchronisatie met Genesys WEM planning. (Sabio)