RDW niet blij met onnodige telefoontjes Teslarijders

RDW niet blij met onnodige telefoontjes Teslarijders

by Ziptone
25 november 2025

Deel van het bericht op X van Tesla Europe

Teslarijders hebben gehoor gegeven aan de oproep van Tesla op X om de klantenservice van de RDW te bedanken voor het mogelijk maken van Full Self-Driving in Nederland. RDW was daar niet over te spreken: “Het kost onze klantenservice onnodig veel tijd.”

 

Tesla meldde op X dat het automerk in februari toestemming van de RDW verwacht te krijgen voor autonoom rijdende auto’s op de weg. “Currently, RDW has committed to granting Netherlands National approval in February 2026. Please contact them via link below to express your excitement & thank them for making this happen as soon as possible. Upon NL National approval, other EU countries can immediately recognize the exemption and also allow rollout within their country. Then we will bring it to a TCMV vote for official EU-wide approval,” aldus Tesla op 22 november op X, gevolgd door een link naar de klantenservicepagina van RDW.

RDW heeft op de eigen site gereageerd op de tweet en tempert de verwachtingen door te wijzen op de procedures die gevolgd moeten worden. Daarnaast zegt RDW in de reactie: “In het bericht op X roept Tesla Tesla-rijders op om de RDW te bedanken en hun enthousiasme over deze planning aan ons te uiten door contact met ons op te nemen. We bedanken iedereen die dit al heeft gedaan en willen hierbij oproepen om geen contact met ons op te nemen hierover. Het kost onze klantenservice onnodig veel tijd.”  (RDW)

Follow by Email
Whatsapp
LinkedIn
Share
Customer Experience

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top