Ramón Delima global director customer service bij TUI

Ramón Delima global director customer service bij TUI

by Ziptone
25 november 2022

Ramón Delima start per 1 december bij TUI als Global Director Customer Services. Delima was voorheen ceo bij Cygnific, het contactcenter van Air France-KLM. Dat schrijft Luchtvaartnieuws.

Bij TUI gaat Delima het wereldwijde customer serviceteam leiden. Delima heeft ruime ervaring als het gaat om het continu verbeteren van klantcontact. Hij was vijf jaar ceo bij Cygnific, maar ook 24 jaar actief in verschillende commerciële en operationele managementfuncties bij KLM. Onder leiding van Delima groeide Cygnific uit tot een bredere klantcontactdienstverlener voor exclusieve merken.

Frans Leenaars, Global Director Customer Experience van TUI is blij met zijn komst aangezien customer service een belangrijk onderdeel is van TUI’s customer experience strategie: “Ramón ken ik al vele jaren als een zeer empathische en gedreven leider die altijd oog heeft voor de klant maar zeker ook voor de medewerker. Hij komt ons team versterken om onze digitale transformatie nog meer te versnellen.”

Human Resources, Nieuwe functie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top