QuandaGo kondigt de lancering van AiDa aan. Dit is een baanbrekende digitale supervisor die is ontworpen om een revolutie teweeg te brengen in het beheer van klantervaringen (CX). AiDA maakt gebruik van geavanceerde AI-technologie om de operationele efficiëntie en kwaliteit te verbeteren. Hierdoor kunnen bedrijven drie keer meer leveren, tegen een dubbele kwaliteit.
In een snel ontwikkeld zakelijk landschap waar klanttevredenheid en operationele uitmuntendheid voorop staan, is AiDA uitgerust met baanbrekende functies die een nieuwe standaard voor CX zullen creëren. Met de krachtige en vele mogelijkheden is AiDA klaar om de manier van klantcontact vanuit bedrijven te transformeren. Belangrijke use cases zijn onder meer:
- Intentie Herkenning: AiDA maakt gebruik van geavanceerde algoritmen om de intentie van de klant nauwkeurig te interpreteren, waardoor een efficiëntere en persoonlijkere service wordt gegarandeerd.
- Kwaliteitsmonitoring: Realtime-prestatiebeoordelingen stellen managers in staat de productiviteit van agenten en de kwaliteit van de dienstverlening met minimale inspanning te verbeteren.
- Digital Business Case Foundation: AiDA helpt bij het leggen van de basis voor de strategische zakelijke beslissingen. Aan de hand van de klantinteracties en het analyseren van trends, vormen er bruikbare inzichten die de groei kunnen stimuleren.
- Volledige Agent Assistentie: Geef uw agenten de realtime begeleiding en assistentie van AiDA, waardoor de responstijden nauwkeuriger en beter worden. Dit resulteert in verbeterde klantinteracties.
“AiDA is niet alleen een AI-tool, het is de toekomst van klantervaring”, zegt Bas Nederlof, CEO van QuandaGo. “Met AiDA kunnen bedrijven drie keer meer output realiseren en tegelijkertijd de kwaliteit verdubbelen. Dit resulteert in een fundamentele verandering waarop bedrijven klantenservice benaderen. Wij geloven dat deze tool niet alleen de productiviteit van het personeel zal verhogen, maar ook de Net Promoter Scores (NPS) aanzienlijk zal verbeteren, waardoor het een game-changer voor CX zal zijn.”
AiDA komt op een cruciaal moment waarop de vraag naar gepersonaliseerde, hoogwaardige klantenservice nog nooit zo groot is geweest. Omdat organisaties voortdurend bezig zijn met uitdagingen op het gebied van de efficiëntie van hun personeel, biedt AiDA een vooruitstrevende oplossing. Door middel van AiDa kunnen bedrijven direct aan deze wensen voldoen. Door de CX-strategieën opnieuw vorm te geven, kan AiDA de huidige trends op het gebied van personeelstekorten en NPS-problemen juist in het voordeel van het bedrijf gebruiken. (QuandaGo)