QuandaGo lanceert een oplossing voor Microsoft Teams waarmee een meer doelmatige en efficiënte samenwerking tussen front- en backoffice-medewerkers mogelijk wordt. De nieuwe QuandaGo Collaborative Case Management app – beschikbaar in de Microsoft AppSource – is geschikt om (nieuwe) cases aan te maken en (op) te volgen. Daarbij worden op het juiste moment de juiste acties geïnitieerd bij verschillende teamleden en kunnen processen vanuit het contactcenter geautomatiseerd worden doorgezet naar andere afdelingen binnen de organisatie om te worden afgerond.
Door Microsoft Teams te integreren met de QuandaGo cloudgebaseerde oplossing voor contactcenter- en procesautomatisering kunnen bedrijven rondom de meest voorkomende businessprocessen hun efficiency vergroten, kosten reduceren en omzetresultaten verbeteren. Denk aan de onboarding van nieuwe klanten, goedkeuringsprocedures, betalingen, klachtafhandeling, proactieve verkoop en klantretentie. Voor deze processen kan de benodigde doorlooptijd tot de helft worden teruggebracht, waardoor de customer journey kan worden versneld, aldus QuandaGo in het persbericht.
Technologie