QuandaGo-integratie met Anyroute verbindt backoffice met klantcontact

QuandaGo-integratie met Anyroute verbindt backoffice met klantcontact

by Ziptone
16 november 2020

QuandaGo en Anyroute kondigen vandaag een nieuwe oplossing aan waarmee interacties met klanten beschikbaar komen voor Microsoft Teams-gebruikers waaronder backofficemedewerkers, wat bijdraagt aan de productiviteit. Dat maakt QuandaGo bekend middels een persbericht.

Met de nieuwe integratie kunnen bedrijven hun bestaande telefooncentrale vervangen door een cloudgebaseerde oplossing die gebruik maakt van het Microsoft telefoniesysteem in combinatie met iedere telefonieprovider voor spraakdiensten, en die naadloos aansluit op een modern omnichannel contactcenterplatform voorzien van oplossingen voor procesautomatisering.

De geïntegreerde oplossing van QuandaGo en Anyroute is ideaal voor bedrijven die gebruikmaken van Microsoft Teams en die op zoek zijn naar een snelle, kostenefficiënte manier om hun traditionele oplossing voor telefonie naar de cloud te brengen, waarbij ze de efficiency van de customerservice-processen tussen contactcenter en backoffice willen verbeteren.

De integratie ondersteunt rechtstreeks contact tussen klanten en backofficemedewerkers via Microsoft Teams, waarbij medewerkers toegang hebben tot dezelfde data als de frontofficemedewerkers. Bedrijven kunnen daarnaast in de geïntegreerde oplossing handmatige taken automatiseren waarmee ze complexe customer journeys, die de medewerking van meerdere afdelingen vereisen, kunnen versnellen. Toepassingen hiervan zijn het onboarden van nieuwe klanten, goedkeuringsprocedures bij registraties en betalingen, klachtafhandeling, casemanagement, compliance-monitoring en meer.

“Samen met Anyroute brengen we de productiviteit van gebruikers van Microsoft Teams naar een hoger niveau door rechtstreeks contact met klanten te faciliteren, inclusief eenvoudiger toegang tot klantdata en automatiseringsoplossingen voor de processen die ze afwikkelen,” aldus Radboud Heinink, Business Development manager bij QuandaGo. “Deze nieuwe koppeling tussen klanten, contactcenteragents en backofficemedewerkers via Microsoft Teams biedt een enorm potentieel aan mogelijkheden voor bedrijven die hun customer experience efficiency over de volle breedte willen verbeteren.”

Anyroute is een aanbieder van cloud-native communicatieoplossingen, gericht op het leveren van slimme communicatie-integraties. Anyroute biedt serviceproviders, Microsoft-dienstverleners en hun partners de mogelijkheid om koppelingen te maken tussen Office365 platformen en publieke telefonienetwerken.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top