QuandaGo en KCM bieden geïntegreerde oplossing voor klanttevredenheid

QuandaGo en KCM bieden geïntegreerde oplossing voor klanttevredenheid

by Ziptone
22 september 2021

QuandaGo, aanbieder van cloudgebaseerde contactcentersoftware, en KCM, aanbieder van oplosingen voor het meten van klant- en medewerkerstevredenheid, hebben een integratie van beide oplossingen aangekondigd. Daarmee worden de onderzoeksmogelijkheden voor klanttevredenheid in onderdeel van het Connected Experience Platform van QuandaGo, wat beide partijen aanduiden met een unieke gesloten loop van acties en inzichten. Het KCM platform meet bij klanten – bijvoorbeeld via een e-mail met vragen over onder meer de Customer Effort Score (CES) – hoe zij dienstverlening hebben ervaren. Deze meting wordt automatisch gekoppeld aan het contactmoment. De door de klant gegeven feedback wordt via de in QuandaGo ingebouwde business rules aan de medewerker getoond bij een volgend contact. (KCM)

Technologie ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top