Qbuzz sluit fysieke servicepunten

Qbuzz sluit fysieke servicepunten

by Ziptone
1 februari 2022

Openbaarvervoersbedrijf Qbuzz combineert een nieuwe reisapp en nieuwe contactkanalen zoals WhatsApp en chat met het sluiten van het servicepunten, om te beginnen op station Gorinchem. Daarnaast worden de openingstijden van de klantenservice verruimd, aldus het bedrijf in een persbericht. Het bedrijf is nu bereikbaar via WhatsApp, Twitter, Facebook en Instagram en telefonisch van maandag t/m vrijdag 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Qbuzz heeft hiertoe besloten omdat het bedrijf sinds 2019 het aantal reizigers en transacties in de servicewinkels ziet afnemen. Met name in Gorinchem is het aantal transacties zo laag dat openhouden van de winkel niet langer logisch is. Het servicepunt sluit per 7 februari 2022.

Vrijgekomen middelen worden op andere kanalen ingezet. Klanten worden bovendien ‘automaat-vaardig’ gemaakt door inzet van een gastheer/vrouw die reizigers ter plekke helpt met het gebruik van de automaat. Daarna is assistentie te vragen via de kaartautomaten en praatpalen en kan de klantenservice van Qbuzz telefonisch, per WhatsApp en chat worden benaderd.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top