Puzzel neemt Capturi over

Puzzel neemt Capturi over

by Ziptone
22 oktober 2024

Puzzel, leverancier van cloudgebaseerde contactcenteroplossingen, neemt Capturi over, aanbieder van een platform voor conversational analytics dat gespecialiseerd is in AI-gedreven inzichten voor klantinteracties.

 

Deze overname versterkt Puzzel’s toewijding aan het leveren van uitzonderlijke Customer Experience (CX) oplossingen door middel van geavanceerde AI-technologieën. Capturi maakte al onderdeel uit van de marketplace van Puzzel.

Met Capturi’s expertise in conversational analytics, zal Puzzel haar productportfolio uitbreiden met een uitgebreide suite van AI-aangedreven tools. Deze tools stellen leiders van contactcentra in staat om diepere inzichten te verkrijgen uit klantconversaties en de eerste contactoplossing (FCR), klanttevredenheid en agentprestaties te verbeteren. Met deze geavanceerde mogelijkheden kunnen CX-organisaties meer waarde creëren in de hele organisatie.

Capturi biedt onder meer AI-aangedreven klantinzichten, waarbij het gecombineerde aanbod bedrijven zal helpen hun CX te verbeteren door belangrijke trends en pijnpunten in het klanttraject te identificeren via geautomatiseerde analyses en bruikbare inzichten.

“Door Capturi over te nemen, maken we een grote sprong voorwaarts in onze missie om bedrijven in staat te stellen superieure klantenservice te leveren”, zegt Frederic Laziou, CEO van Puzzel. “Capturi’s AI-gedreven conversational analytics vormen een perfecte aanvulling op onze bestaande oplossingen en onze recente acquisitie in conversational AI, waardoor contactcenters bruikbare inzichten kunnen verwerven die de klanttevredenheid en operationele efficiëntie verbeteren, terwijl ze tegelijkertijd waarde creëren voor hun organisaties.”

Tue Martin Berg, CEO, Capturi, voegt toe: “We zijn verheugd om onze krachten te bundelen met een leider in de Europese contactcenterbranche. Samen zullen we het volledige potentieel van AI-gebaseerde conversational analytics ontsluiten, waardoor bedrijven nog persoonlijkere en efficiëntere klantervaringen kunnen leveren. Dit partnerschap stelt ons in staat om onze innovaties nog verder op te schalen en waarde creërende oplossingen te leveren aan een breder publiek, zodat zij de behoeften van hun klanten nog beter begrijpen en eraan kunnen voldoen.”

Capturi’s team zal integreren met Puzzel’s bestaande activiteiten, innovatie stimuleren in Puzzel’s genAI-geleide ecosysteem en klanten een naadloze overgang bieden naar geavanceerde genAI-gedreven tools. (Puzzel)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top