PostNL zet in op ‘meer waarde uit klantcontact’

PostNL zet in op ‘meer waarde uit klantcontact’

by Erik Bouwer
5 oktober 2016

postnl5 oktober 2016 – PostNL heeft de online marketingbureaus Yourzine en Searchresult overgenomen. Beide bedrijven vormen samen met de PostNL-onderdelen Cendris Inzicht & Campagnes en Marvia per 1 januari een nieuw bedrijf. PostNL zet daarmee zwaarder in op data-gedreven online marketing, om klanten beter te kunnen helpen bij ‘het gericht identificeren van nieuwe klanten, deze te behouden en meer waarde uit het klantcontact te halen’. Gert-Jan Delcliseur en Michiel van Riemsdijk, de huidige directeuren van respectievelijk Searchresult en Yourzine vormen, samen met Menno Worst van PostNL, de directie van het nieuwe bedrijf. Zij starten met een klantenbestand van circa 250 grote klanten in de sectoren retail, automotive, media, telecommunicatie, finance, energie & utilities, leisure en uitgeverijen. (Bron: FD)

Customer Experience
Top