Parkmobile kiest voor cloudgebaseerde contactcenteroplossing storm

Parkmobile kiest voor cloudgebaseerde contactcenteroplossing storm

by Ziptone
9 februari 2017

parkmobile9 februari 2017 – Parkmobile, leverancier voor on-demand en prepaid mobiele betalingen voor parkeren, heeft voor haar contactcenter gekozen voor storm Cloud Contact Center. Om zo hiermee alle inkomende klantvragen, via welk kanaal dan ook, slim door te routeren en af te handelen. Dit moet zorgen voor een optimale bereikbaarheid en klantherkenning.

De zoektocht naar een nieuwe CRM-omgeving werd na gesprekken met Content Guru gewijzigd in de keuze voor een volledig nieuwe telefonieomgeving. Parkmobile had niet alleen behoefte aan inzicht in ‘herhaal’ verkeer, maar ook aan een rapportagetool die historisch en actueel inzage geeft aan het contactcenter. Parkmobile had dan ook geen inzage in het verkeer en de ontwikkelingen binnen haar contactcenter, hierdoor konden ze niet gericht anticiperen indien de situatie dat voor deed.

In de bestaande klantcontact omgeving waren Social Media, WhatsApp, e-mail en telefoon gescheiden kanalen die door apart gespecialiseerde medewerkers binnen het contactcentrum werden opgepakt. Deze kanalen zijn allemaal geïntegreerd in de storm Cloud Contact Center-oplossing van Content Guru.

De diensten van Parkmobile zijn wereldwijd mogelijk in meer dan 2.000 locaties, waaronder 36 van de top 100 steden in de VS met miljoenen geregistreerde gebruikers. In Nederland en België wordt Parkmobile gebruikt in 170 steden. De diensten omvatten op straat parkeren, overdekte parkeergelegenheden, luchthaven- en eventreserveringen en oplossingen voor gemeentelijke parkeervergunningen.

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Technologie
Top