Ontwikkelprogramma The Nest gaat Europees

Ontwikkelprogramma The Nest gaat Europees

by Ziptone
24 maart 2021

Webhelp gaat het CX-ontwikkelprogramma The Nest by Webhelp uitbreiden over heel Europa. The Nest is een programma bedoeld voor kleinere, startende ondernemingen en scale-ups die aan de slag willen met customer experience. Het programma is in 2018 in Frankrijk gelanceerd en ondersteunt al tientallen dynamische startups, waarvan veel hoog zijn gepositioneerd in The French Tech Next rankings. Daarnaast heeft Webhelp met talloze ‘unicorn’ startups een langdurige samenwerking en helpt het snelgroeiende bedrijven om zich te differentiëren.

Het programma krijgt een Europese dimensie door de uitbreiding naar Nederland, Spanje, Duitsland, Turkije, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk. Volgens Thomas Blankvoort, CCO Webhelp Nederland, biedt The Nest extra ondersteuning en is ook het bij elkaar brengen van startups is een waardevolle aanvulling op de manier van werken van Webhelp.

“De eerste jaren van het opzetten van een bedrijf zijn ontzettend complex en uitdagend. Er heersen veel onduidelijkheden en er spelen diverse onderwerpen, maar de tijd en investeringsruimte is beperkt. Als startup is het niet alleen overleven, maar ook groeien. Het klantcontact en de ervaring die zij beleven is een belangrijke driver. Het snel capaciteit opschalen bij toenemende klantvragen, het inzetten van nieuwe klantcontactkanalen, nieuwe markten betreden, de juiste ondersteunende processen met informatiedashboards inrichten en gelijktijdig borgen dat de startupcultuur en data gebruikt wordt om onderscheidend te zijn. Een hand vol uitdagingen waar het The Nest programma een antwoord op heeft” aldus Arthur Vermeulen, Client Director & Business Developer, The Nest, Nederland.

Het programma biedt een breed scala aan diensten, die allemaal kunnen worden aangepast aan de individuele behoeften van de klant. Denk hierbij aan; omnichannel customer engagement diensten (waaronder customer care, community management en technische ondersteuning), sales support en digitale diensten. The Nest draait 24 uur per dag, zeven dagen per week en is beschikbaar in meer dan 40 talen. Naast een best-in-class customer experience, geleverd door deskundige teams, krijgen klanten ook toegang tot ‘The Nest Community’. Deze omgeving biedt leden mentoring, business development en netwerkmogelijkheden als een extra manier om via een strategisch startup netwerk aandacht te genereren en betere resultaten te behalen.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top