Novo Nordisk kiest voor Vonage Contact Center

Novo Nordisk kiest voor Vonage Contact Center

by Ziptone
23 februari 2022

Farmaceut Novo Nordisk heeft gekozen voor Vonage Contact Center voor het ondersteunen van patiënten, zorgprofessionals en andere externe partijen. Novo Nordisk koos voor de Vonage Contact Center for Salesforce (VCC)-oplossing vanwege de diepgaande Salesforce-integratie, de wereldwijde mogelijkheden, de analyses en de veilige, betrouwbare klantinteracties. De contactcenteroplossing van Vonage integreert alle communicatiekanalen en sluit rechtstreeks aan op Salesforce, waardoor interne processen worden verbeterd en de efficiëntie toeneemt, aldus het persbericht.

Novo Nordisk wil een service bieden die verder gaat dan het leveren van medicijnen. Hiertoe wil het bedrijf investeren in tools en diensten om medewerkers in staat te stellen de klantervaring voor de patiënten, artsen en partners, voortdurend te verbeteren. Met de Salesforce-integratie hebben agenten toegang tot alle tools van Vonage in één omgeving.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top