Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams

Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams

by Ziptone
23 juli 2020

Genesys heeft het partnership met Microsoft uitgebreid met een nieuwe integratie, waarbij Genesys Cloud, een contactcenterplatform vanuit de publieke cloud, geïntegreerd kan worden met Microsoft Teams. Dit stelt contactcenter-agents in staat om samen te werken met andere medewerkers via Teams en de vragen en de problemen van klanten sneller beantwoorden en oplossen.

Wanneer agenten willen overleggen met een deskundige buiten het contactcenter kunnen ze binnen de Genesys desktop met de geïntegreerde directory, zoekfunctie en aanwezigheidsstatus de juiste Teams-gebruiker te vinden. Ze kunnen op basis van beschikbaarheid de realtime samenwerking met een enkele klik starten.

Op dit moment werken medewerkers in het contactcenter vaak met verschillende systemen op diverse devices. Volgens Genesys zorgt dit voor inefficiëntie en frictie en maakt dit de samenwerking lastig. Als Teams geïntegreerd is binnen Genesys Cloud, kunnen medewerkers vanuit de Genesys-omgeving via Teams alle gebruikers in de organisatie bellen. Door de integratie van ons platform met Teams kunnen medewerkers gebruik maken van alle expertise in de organisatie en zo maatwerk ervaringen leveren voor iedere klant. Volgens Olivier Jouve, executive vice president en general manager, Genesys Cloud wordt Teams gebruikt door meer dan 75 miljoen actieve gebruikers per dag.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top