NICE introduceert automatisch gegenereerde samenvattingen

NICE introduceert automatisch gegenereerde samenvattingen

by Ziptone
13 december 2022

NICE heeft Enlighten AutoSummary aangekondigd, een complete out-of-the-box, AI contactcenter oplossing voor het automatisch genereren van samenvattingen van klantinteracties tussen agent en medewerker. Hiermee kunnen de gemiddelde gespreksduur en het nawerk worden verminderd, omdat agents geen handmatige notities meer hoeven te maken. Bovendien is beknopte, nauwkeurige en bruikbare informatie over de interactie onmiddellijk beschikbaar voor de volgende agent, aldus het bedrijf.

Volgens NICE levert traditioneel, handmatig notuleren vaak inconsistente of onvolledige informatie op over een bepaalde interactie. De door Enlighten AutoSummary gegenereerde samenvattingen van klantinteracties omvatten de reden van het klantcontact, acties en resultaten. De oplossing wordt ondersteund door uitgebreide, speciaal gebouwde, voorspellende AI-modellen op basis van de CX-dataset van de sector. Daarnaast verbetert Enlighten AutoSummary voortdurend zijn begrip van specifiek klant- en agentgedrag met machine learning voor informatievere interactieverhalen.

Enlighten AutoSummary werkt met elk CRM-systeem, zodat alle notities gemakkelijk toegankelijk zijn voor elke agent met behulp van tools waar ze al op getraind zijn. Contactcentra kunnen de samenvattingen van klantinteracties gebruiken als onderdeel van uitgebreide analyseprogramma’s om ervoor te zorgen dat beloofde acties en resultaten, zoals terugbellen, zijn gepland. (NICE)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top