Nationale Klantcontact Week gaat weer van start

Nationale Klantcontact Week gaat weer van start

by Ziptone
3 februari 2025

NKW2025De Nationale Klantcontact Week vindt dit jaar plaats van 7 tot en met 11 april. Zoals elk jaar roept de CCMA alle leidinggevenden in de branche op om van deze week een groot succes te maken. De CCMA meldt dat bedrijven zich vanaf vandaag kunnen inschrijven.

 

Wout Hut, bestuurslid CCMA: “Onze leden weten als geen ander hoe belangrijk het werk is van klantcontactmedewerkers. Door deze week groots te vieren, geven we de erkenning aan deze duizenden medewerkers. Zij verdienen dat, want zij maken dagelijks het verschil voor klanten en binnen de eigen organisatie.”

Klantcontactmedewerkers in het zonnetje

Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden klantcontactmedewerkers uitgenodigd om mee te doen aan leuke activiteiten en kunnen zij mooie prijzen winnen. Het is een week waarin leidinggevenden in klantcontact worden aangemoedigd om zelf een inspirerend programma te creëren en collega’s van andere afdelingen te betrekken. Het werk van klantcontactmedewerkers staat deze week centraal in de hele organisatie.

De activiteiten van deelnemende bedrijven worden extra in de schijnwerpers gezet, onder meer via Instagram (@ccma_nederland), LinkedIn en de CCMA-site.

Inschrijving geopend

Nationale Klantcontact WeekBedrijven kunnen zich inschrijven via de website van de CCMA. Deelname aan de NKW is geheel kosteloos. Na aanmelding kunnen bedrijven deelnemen aan verschillende challenges, waarbij creativiteit en samenwerking worden aangemoedigd. Bedrijven kunnen zelf bepalen hoe ze hun klantcontactmedewerkers in het zonnetje zetten en welk budget hiervoor beschikbaar wordt gesteld. Op de website van de CCMA zijn volop inspirerende ideeën te vinden, passend bij verschillende budgetten.

Een jury beoordeelt alle activiteiten van deelnemende bedrijven en op vrijdag 11 april bezoekt de jury de winnaars om de prijzen persoonlijk te overhandigen. De prijzen bestaan uit cheques die klantcontactafdelingen naar eigen inzicht kunnen besteden., bijvoorbeeld voor een groepsuitje.

Randstad, Custom Connect en SUSA opnieuw hoofdsponsoren

De groeiende bekendheid van de Nationale Klantcontact Week is mede te danken aan de betrokkenheid van sponsoren. Net als vorig jaar zijn Randstad, Custom Connect en SUSA hoofdsponsors. Dankzij hun steun kan de organisatie doorgroeien en komen meer bedrijven en medewerkers in aanmerking voor prijzen.

Luuk Pouwer, Senior Manager Klantcontact SUSA: “Klantcontact is een prachtige branche voor studenten om van grote meerwaarde te zijn. Om stil te staan bij die inzet en dit werk hebben we besloten om ook dit jaar de NKW te sponsoren en alle medewerkers binnen het klantcontact extra in het zonnetje te zetten.”

De organisatie van de Nationale Klantcontact Week ligt ook dit jaar in handen van Cynthia Mak, CCMA Manager Of The Year 2021 en oprichter van The Caring Company. (CCMA)

Follow by Email
Facebook
X (Twitter)
Whatsapp
LinkedIn
Share
Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top