N-Allo verdubbelt bezetting voor klant Engie

N-Allo verdubbelt bezetting voor klant Engie

by Ziptone
14 oktober 2022

Ook in België staan energiebedrijven en hun partners in klantcontact voor de uitdaging van een krappe arbeidsmarkt en een toenemend volume aan vragen van klanten. N-Allo, dat werkt voor energieleverancier Engie, krijgt door de energiecrisis dubbel zoveel oproepen binnen als voorheen. De wachttijden lopen op, zo schrijft Kw.be.

Bij N-Allo in Ieper werken 100 medewerkers voor Engie, maar de vestiging heeft zestig extra medewerkers nodig om het volume aan te kunnen. Over de volle breedte zoekt N-Allo 120 nieuwe werknemers, waarvan 60 specifiek voor de vestiging in Ieper. Het doel is om in totaal 450 klantenadviseurs te kunnen inzetten voor de energieleverancier, 200 meer dan voor de energiecrisis. Het bedrijf heeft echter grote moeite de vacatures te vullen. “Volgens een onderzoek van onze wervingspartner Randstad is de krapte op de arbeidsmarkt het grootst in West-Vlaanderen. Vooral tweetalige kandidaten zijn een schaars goed. We trekken alle registers open”, klinkt het.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top