Momentive lanceert GetFeedback-integratie met Zendesk

Momentive lanceert GetFeedback-integratie met Zendesk

by Ziptone
1 augustus 2022

Momentive, aanbieder van softwareoplossingen voor klantervaringen, lanceert vandaag een GetFeedback-integratie met Zendesk. Deze integratie combineert klantfeedback van GetFeedback met de klantgegevens van Zendesk om obstakels in klantinteracties te verhelpen en één bron van klantinzichten te creëren voor gezamenlijke klanten. De GetFeedback-integratie met Zendesk combineert de klantgegevens van beide oplossingen die de algehele klantervaring beter inzichtelijk maakt. De integratie maakt het mogelijk om onder meer geautomatiseerd gepersonaliseerde enquêtes te versturen na elk opgelost ticket. Ook kunnen GetFeedback-gegevens worden gecombineerd met operationele- en klantgegevens uit Zendesk om klantsentiment te meten en beter inzicht te verkrijgen. Door een vollediger beeld van klantinteracties kunnen supportteams betere beslissingen nemen. Ze kunnen bijvoorbeeld reacties uit GetFeedback-enquêtes bekijken in Zendesk en deze toevoegen aan ticket-gesprekken. (Momentive)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top