Microsoft lanceert digital cloud contact center platform

Microsoft lanceert digital cloud contact center platform

by Ziptone
21 juli 2022

De nieuwe oplossing van Microsoft, die tijdens de Microsoft partnerconferentie Inspire is gelanceerd, bestaat uit een combinatie van Teams Phone en integraties voor Teams en Dynamics 365. Bovendien is het digital cloud contact center platform voorzien van natural language processing (NLP) features en AI-oplossingen van zowel Microsoft als Nuance Communications. Dat brengt Nuance IVR en Nuance Gatekeeper (voor stembiometrie) binnen handbereik. Het platform kan agents en bots voorzien van slimme suggesties gericht op antwoorden of gepersonaliseerde aanbiedingen.

Doe mee met de cloudonderzoek van Ziptone!

Lees het artikel of ga direct naar de vragenlijst (7 minuten) 

 

 

De integratie met Teams maakt het mogelijk om agents gemakkelijk contact te zoeken met experts voor meer complexe problemen of het samenwerken in zwermen, ‘case swarming’ genoemd. En tot slot beschouwen analisten de integratiemogelijkheden met het Microsoft Power Platform als veelbelovend. Bij de release zijn partners betrokken zoals system integrators Accenture Avanade en HCL, Genesys, Nice, Avaya en Five9. (Microsoft)

microsoft digital cloud contact center

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top